lørdag 20. oktober 2007

På skrytetur til Knarvik!:)



Ja, så måtte vi en liten tur hjemom til Knarvik for å vise frem lille prinsessen!
Var der fra onsdag til fredag og dagene var fulle av besøk og beundring:)Onsdag kveld kom kusinene mine Annette og Vibeke, og så kom min tante Sissel og hennes barnebarn Lea Mari:)

På torsdag var det en tur bort på jobben til mormoren, hun hadde jo selvfølgelig så lyst å vise frem barnebarnet..så der ble det visst en del damer som ble verpesyke:)hehe...

Videre gikk turen opp på sykehjemmet for å besøke tipp-oldemoren, ikke alle som kan skryte over å ha det:)
Så var det videre ned til oldefar som også ville se lille jenta:)Så hun var en travel liten jente denne dagen..
Mange som ville holde og kose..

Fredag fikk vi besøk av min gode venninne Cristina og hennes lille gutt Robin..han var sååå flink med å holde lille Emma:)

Neste gang blir vi nok litt lenger i Knarvik, var jo en god del som ikke fikk tid til å se henne siden dette ble en snar visitt.
Men det var koselig å være hjemme og se alle samme igjen, er jo en stund siden jeg var der sist..

Og TUSEN TAKK til alle sammen for alle de fine gavene hun har fått:):)

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder! ..og sjekk den sexy moren a! Du ser jo bare super fresh ut;) Gleder mg til å hilse på den lille... Hun ser bare hel-skjønn ut;) KLem caro

    SvarSlett
  2. mormor savner gullet sitt...snufs

    SvarSlett
  3. syns ho har vokst masse allerede eg!!:) klem Tante

    SvarSlett
  4. mormor venter spent på oppdatering, vil ha smilebilde, masse,masse susser til gullet....til begge gullungene mine, elsker dere

    SvarSlett