torsdag 8. november 2007

Et lite dikt til vennen min!

6 kommentarer:

  1. Så koslig å få sett litt av kvardagen de har!!
    Det ser ut som de har det bra alle mann..Skjønnar godt at ein kan bli "avhengig" av eit slekt sjarmtroll..
    Håpar du trives og har det godt Susanne, me tenker på dikka;)
    *suss på dei gode runde kjakane, ja dine og Susanne..hoho*
    -Hanne & Joa-

    SvarSlett
  2. Mormor er helt rørt her,gleder meg så utrolig til å se dere igjen jentene mine. Har hatt fremvisning for alle damene på jobb,alle gisper og sier for et utrolig vakkert barn, kan tro mormor blir stolt:-)

    SvarSlett
  3. og ja, Susanne, nå vet du hvor glad din mor er i alle barna sine...ubeskrivelig ikke sant:-)

    SvarSlett
  4. Jeg e inne titt å ofte å ser på deg søte lille Emma:)
    Godt å se dere har det så bra!
    Klem Monica og Lea Mari

    SvarSlett
  5. Åhh, ho e så nydeli..:) bra du legge ut så masse fine bilde, så vi får holde oss oppdatert.. gleda meg til dokke kjeme til bergen igjen:)
    *stor klem annette*

    SvarSlett
  6. Heisann susanne :-)
    din mor som sendte meg linken, og kjempekjekt å se den nydelige prinsessa di (men ho har å slektes på da),forstår godt at mormor er stolt. Ønsker deg lykke til i dåpen og videre med Emma.

    Klem fra Gro

    SvarSlett