torsdag 28. januar 2010

Ny seng!!

Jammen går tiden fort...Emma vokser og er blitt stor jente! Så da fant vi ut at det var på tide med "stor-jente" seng:)
Jeg var hjemme hos mamma forrige helg,
så da fikk jeg med meg Sebastian sin gamle vokse-seng:)
Stas at Emma kan ligge i noe som onkelen hennes
har brukt når han var liten:)

Men for de fleste som kjenner meg, så er jeg ikke så VELDIG begeistret for denne furufargen,
så da måtte jeg gå til innkjøp av HVIT HØYGLANS!
Ah, skal bli så fint atte:)


Mye måtte gjøres..2 lag kvistlakk,
2 lag grunning og 2 lag hvitmaling!
Pfhuu...



Og slik ble resultatet:



Ser at det må litt småjusteringer til på rommet,
men det får vi bare ta etterhvert:) Ingen hast..
Men her prøver hun ut sengen for første gang..



Ser ut som det ble godkjent!



Emma sier "-natti, natt!"
Ønsk meg lykke til..
Første natt i "stor-jente" seng:)

hmm..får ikke til at bildene blir større når man trykker på dem..
det får jeg finne ut av senere..

1 kommentar:

  1. så flott den ble, stas at slike møbler kan gå i arv :-)

    SvarSlett