fredag 29. januar 2010

SÅ flink:)

Ja, da var første natt i "stor" seng overstått,
og det gikk overraskende bra synes jeg..
Hun la seg fint ned sånn litt over kl.19,
så sang vi et par nattasanger
og så liker hun så veldig godt å bli
stryket på ryggen;
så da gjorde jeg litt det;)
Så sa jeg "-natti, natt"..og gikk ut...
Og sånn låg hun i 5 min.....
....10 min....
....15 min....
....HELE 20 min før hun kom tuslende ut i stuen;)
hehe..Jeg reiste meg opp og sa: "-tilbake i seng, lille venn!"...
da skyndte hun seg inn på rommet igjen ,
spratt opp i sengen og dro dynen over hodet!..

Så gikk det er par minutter til så hørte jeg litt rasling inne på rommet, ventet litt bare for å se..
Men da ser jeg en liten hånd på utsiden av døren
(den står litt på gløtt)
..og hun drar den helt inntil for så å lukke den igjen..hehe..
så hører jeg litt mer rasling..
når jeg da åpner døren for å se
så sitter hun inne i kroken og leker med Lego;)

Men jeg sa "-opp i sengen, lille venn!"...
og da var hun flink å sprette opp igjen i...
..uten noen hyling :)
Så sånn holdt vi på frem og tilbake..
ganske stille og rolig i grunn...til kl. ble 20.45...
Da var det HELT stille..
Så jeg tenkte jeg bare kunne stikke hodet
innom for å se hvordan hun låg..og der låg hun helt naken!

Tatt av seg nattbuksa, nattgenseren og bleia...
og låg strak ut i dyp søvn:) hehe..
så da måtte jeg bare kle på henne alt igjen...
men gikk fint det...hun sov gjennom hele seansen!

Så det var igår kveld! Får se hvordan det går idag;)

2 kommentarer:

  1. Tihi:) Lurer på hva sånne små jenter tenker noen ganger:) Hun syns sikkert det var veldig stas... / Caroline :)

    SvarSlett
  2. Gullet er blitt stoor!
    Håpar det går lika bra no og...

    Ha ei god veke vidare :)
    Klem Hanne

    SvarSlett