lørdag 27. februar 2010

Yes!...Vi er friske :)

Ja, det var nok ikke bare Emma som ble syk :/ Natt til fredag låg jeg HVER time og kastet opp..fra kl.00 til kl.08 på morgenkvisten..så ble ikke noe jobb på meg den dagen nei..!

Men heldigvis varte det bare om natten..resten av dagen var jeg bare slapp og hadde verk i kroppen..men dét overlever vi ;)
Så Emma var hos Asbjørn da, så jeg skulle få sove ut..
KL.17.30 kom hun hjem, sovna på sofaen og våkna ikke før i dag tidlig kl.06.45 :) Da var det
"-Opp, mamma!"
"-Dekke bordet!"
hehe...
Men hun er nå herlig:)


Tatt litt kosebilder på sofaen i dag:)


Skal fikse mammaen sin på håret;)


Vært og kjøpt nydelige roser for å få litt følelsen av at våren nærmer seg ;)


Og så har jeg og Emma vært i byen idag, fordi vi følte oss ganske så pigg idag..begge to:)
Så da tok vi oss en liten shoppingrunde..på måfå..men fant mye fint da..og ekstra kjekt når det er på salg..slik som med denne vasen/lysestake tingen...99 kr..:)



Synes den var ganske så stilig jeg:)


Og så fikk vi kjøpt oss disse søte påskeeggene...
er det største til meg eller Emma, mon tro?? ;)


Og så sikret vi oss disse fine krusene fra Kremmerhuset...
8 stk for 100 kr:)


Og noen flere pynteegg til kr 39 fra Åhlens..


Og en godteriskål på stett og 3 stk telysholdere:)


Okei, da var det slutt;)
hehe.. men ble ikke så dyrt når alt er på salg...jeeei...



2 kommentarer:

  1. Alt ser så lekkert og delikat ut, du er så flink jenta mi :-)

    SvarSlett
  2. nyderlig bilder:)veldig koselig å være innom å titt på bloggen din,legger dæ til blogglista mi om det er greit.lettere å finne dæ da;)

    ha en fin dag:)

    SvarSlett