lørdag 27. juni 2009

Sommer, sol og nye klær:)

Jeg og Emma tok oss en tur til byen idag, fant ut at disse dagene når det har vært så nydelig vær, så hadde rett og slett ikke Emma så mange sommerklær..Så da måtte det shopping til:)

Så hun fikk seg nye hvite sandaler, det er jo godt å lufte tærene i solen:)
Disse kostet egentlig 450 kr, men fikk de for 199 kr..så var litt heldige der..
Og så en ny solhatt, er ikke alltid like stas å få sol i øynene..

Og nye t-skjorter, kjoler og skjørt...hun kommer jo til å bli sååå fin;)

Mange flotte farger...

Og til mammaen så ble det en liten toalettveske, en ny sminkekost og en liten ring:)
Måtte jo snope litt jeg også;) hehe...

Igår så var jeg og Emma nede på stranden nedenfor her vi bor...var jo bare sååå nydelig:)
Og hun storkoste seg..fikk går rundt naken, og var jo bare herlig å få slippe den bleia!
Så hun grvade i sanden og vassa ut i vannet, og synes det var kjempe kjekt..

Senere så kom Britt Halldis på besøk, så da gikk vi på butikken og kjøpte is, jordbær og fløte..og gikk ned på stranden igjen og nøt sola:)


Og iforgårs når Emma var i bhg, så gikk jeg bort i Lundsvågen og bare nøt sola!
Nydelig!


5 kommentarer:

  1. Masssse fine bilder, ...og flotte jenter=) Her er det også upåklagelig vær - strlende sol og late dager..deilig=) Håper vi ses om ikke så alt for lenge, ..savner dere... Klem caro

    SvarSlett
  2. Nydelige bileter fotograf!!!!!!! ;)
    Sveitt klem i frå Indre Sogn ;)

    SvarSlett
  3. Denne jenta er nå fin uansett hva hun har på seg, masse nusselige klær hun har fått seg, hva skal mormor kjøpe nå da? nå er det ikke lenge til vi sees...gleder meg stort....klem til gojentene mine

    SvarSlett
  4. masse søte klær Emma har fått seg:) bra dere koser dere i fine været! vi har nettopp kommet heim fra en deilig hyttetur, bada i stamp i 39 grader vann hele natta lang:) digg! klem fra søster og tante;)

    SvarSlett
  5. Jeg tror dere er bortskjemte med fine strender =P
    Nydelig fint der nede....

    Shopping må til når finværet kommer. Mathias hadde plustelig ingen klær som han kunne leve i =P

    Håper vi sees snart!
    Klem til begge <3

    SvarSlett